Jarmo

HEI ! KIITOS kaikille JyPaU 60v lahjaan osallistuneille, meitähän oli kokonaiset 7 henkilöä. Laitan kuvan lahjasta WhatsUppiin

Jarmo

Moi. Sain / saatiin kutsu JyPaUn 60v Juhlaan. Menen sinne Lehtosen Timon kanssa. Olen hommannut muistolahjaksi pampun ( siis valmis) ja vielä pitää hommata laatta.
Ne joita kiinnostaa osallistua lahjan kustannuksiin, pyydän laittamaan viestin mulle tai tähän ryhmään TÄMÄN KUUN LOPPUUN MENNESSÄ. Jaetaan kulut sitten osallistujien kesken, arviolta muutama EURO.

PERJANTAIN vuoro on alkanut ja seuraava on 22.09, jonne pääsee 2 + 20 ensimmäisenä ilmoittautunutta maksamalla 10e per / käynti. EI SIIS KAUSIMAKSUA.

Jos ET pääse Poliisien maanantai jäälle tule perjantaina TAI käy MOLEMMISSA.

Jarmo

Moi. Pelastuslaitoksen Urheiluseura (JyPaU) täyttää 60v. Sain /saimme kutsun tilaisuuteen. Kutsu annettiin minulle, kun olin ainoa "POLLIISI" Perjantain perinteisellä jäävuorolla, joka aloitettiin jo -80 luvulla. Mietin muistolahjaksi pamppua, mutta niitä ei kuulemma ole. Ajatuksenani on, että teen tai teetän pampun ja siihen pienen tekstilätkän. Onko porukalla kiinnostusta osallistua KUSTANNUKSIIN esim 1-2 eurolla kulujen kattamiseksi ?? Tilaisuus on A-Salilla 17.10 klo 17 alkaen.

Olen menossa tuohon Juhlatilaisuuteen, mutta kutsun mukaan sinne voi lähteä myös toinenkin henkilö. Onko Herroilla Karhunen, Vehviläinen, Lehtonen, Heiskanen halukkuutta lähteä mukaan TAI myös joku muu ????

AnP

Hyvä idea Jamo, följyssä lahjassa